dimarts, 22 d’octubre del 2013

Boa Sorte

Turaaaaa! Què tal tot? Primer de tot deixa’m avisar-te que després d’estar 12 hores tancada a la uni no se si trobaré gaires paraules per la publicació d’avui, però em deixaré endur i improvitzaré per escriure alguna cosa que, si més no, et mantingui distreta uns quants minuts d’avui :)

L’altre dia estava pensant en el viatge d’Austria i em vaig enrecordar del que vam arribar a riure amb el video de l’english mai. De moments com aquests n’hi han hagut moltissims. Nits de festa per arbúcies, a breda, dies d’estiu a solius, a classe… es veritat que hem passat moments de tot, però jo em quedo amb els millors i no els oblido pas :)

Aquest any és un any de canvis, de començar noves coses, d’aprendre… espero que tots aquests canvis et siguin per positiu, que estiguis disfrutant moltissim amb el que fas (no en dubto gens) i que siguis molt feliç! I aquest blog té un motiu ben destacat… anar apropan-te cada dia amb un escrit al dia en que faràs 18 anys (ja queda poquet!!). Jo sóc de les que pensa que realment ens fem grans cada dia, però…. els 18… son els 18!! I segur que será un dia ben especial :)

Se m'acaben les paraules… només desitjar-te que estigui anant tot super bé i segueixi així! I per despedir-me et deixo amb una cançó. Una abraçada!

 

Estel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada