dijous, 17 d’octubre del 2013

Dies dolents

Falta una setmana, 4 dies i menys de 7h perquè puguis dir que fa exactament 18 anys que vas néixer, i a mi em falten 2 hores per publicar-te algo mínimament publicable jajaja, però esque justament avui ha sigut un dia depressiu, o sigui, és el tercer text que escric, els altres els he esborrat perquè si els hagessis llegit i t'hagessis deprimit hahahaha, però bueno, o sigui, no et preocupis, tot ha anat bé avui, només que el dia ha estat així hahaha

En fi, que aquí tens el teu millor amic que no sap què publicar-te al bloc del teu aniversari però no et preocupiss hahaha aquesta no es la meva última publicació enserio! hahaha o sigui, a mi se'm dóna fatal escriure coses d'aquest tipus o almenys em costa tenir idees; bé, la veritat és que idees en tinc moltes però sempre vull arribar a fer algo per impressionar-te, o perquè vegis que realment t'estimo però com més ho intento fer crec que més malament ho faiggggggg... hahaha bueno, com ja t'he dit m'ha tocat el pitjor dia per escriure't alguna cosa en aquest bloc que el tindràs per tota la vida, però el destí ha triat (no sé per què) aquest dia per fer-te la meva publicació jajajaja

Però bueno, això passa sovint, aquest text és com el vídeo aquell que li vaig fer a en Sergi (no sé si el recordaràs més o menys), que la meva gravació durava 5 segons, no deia absolutament res important i l'únic que vaig fer va ser fer el tonto...vv' Però això suposo que em passa perquè no sóc una persona que sap demostrar grans coses en un text, o en un vídeo o en coses així i per això intento demostrar-ho dia a dia intentant fer el millor possible.

I és que bueno Tura, en realitat no crec que res que et pugui dir en un text de les característiques que sigui, sigui quelcom que ja no sàpigues, així que aquí et deixo una cançó que puguis escoltar quan et vingui de gust, no és trista ni res, al contrari, és bastant alegre i tal, és que no sé perquè, però normalment sempre escolto cançons animades, si estic content doncs perquè em venen de gust, i si estic més aviat trist o el que sigui, doncs perquè m'animin hahah... i bueno, tot això t'ho acabo dient perquè avui hi he estat pensant i també va bé tenir dies bons i dolents, perquè en realitat no hi ha dies dolents! :D ( no te la poso amb ' = '  perquè sino em pilles jajajaja)

http://www.youtube.com/watch?v=F3EG4olrFjY


PD: perdona per les faltes d'ortografia, és a dir, les "castellanades", però és que jo m'expresso així i si ho fes sense faltes d'aquestes, no seria la meva manera d'expressar-me hahaha

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada