divendres, 25 d’octubre del 2013

“Ua nena.. ets el meu ibuprofeno!”

Parlar amb tu, estar amb tu, riure amb tu, plorar amb tu.. sigui el que sigui amb tu, és genial. No saps com n’ets d’important per mi! (vaja...,sí, sí que ho saps, i si no ho sabies ara ja ho saps) en tant poc temps t’has tornat imprescindible.  Crec que des de que ens vam conèixer, ehh  però conèixer bé (el dia del concert de Caldes), em sembla que han sigut poquíssims els dies que no he parlat amb tu, sigui per la via que sigui. És a dir que fa mmm... 82 dies que ens coneixem!!! Què taaant poc? Sembla impossible...  I quantes vegades hem parlat? A saber la quantitat de paraules que ens hem dit.. i que importants han estat totes elles , només em queda agrair-t’ho , així que GRÀCIES TURA, PER ABSOLUTAMENT TOT.

He triat aquest títol perquè m’encanta la metàfora, bé en realitat tu no series un ibu per mi, series més com una cura permanent, tens l’habilitat de fer-me sentir tant bé quan estic amb tu, és admirable... realment nena, no se pas com ho fas!

I què dir-te.. va, continuo amb metàfores, que últimament estem on fire eh... Doncs que ja arribem a l’Octubre no? Jojojo  i què passa a l’Octubre? Que no és Setembree! És a dir Tura.. ya tuh sabeh.. jo de moment em quedo al Setembre i tu avances oi? Ben fet, que ja tenim una edat (vaja tu encara no muahah però per poc temps!) i se’ns passarà l’arròs!!Per tant avui, hauràs d’aplicar alguna de les meves supertècniques per arribar amb puntualitat a l’Octubre ^^

Per cert, i t’ho dic ara perquè per aquí es com més oficial:

Jo Polles-Bernat, em comprometo a fer tots els duets que la senyoreta Tureta em demani, i amb il·lusió!

Així que no sigui dit que no t’ho he dit! Busca un dia, una hora i una versió i allà em tindràs.



Va i per començar a escalfar motors aquesta nit, et deixo una cançoneta que posa de molt bon humor! Te la dedico, perquè els divuit són a la cantonada!!!!!!!

BON DIA PELS 18! ^^





Ah! I se’m oblidava.. T’ESTIMO <3

(I crec que no cal que firmi perquè ja saps qui sóc oi? Juju però va, ho faré per si de cas)

Júlia Pi.. Bah..Polles

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada